LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

26 de març del 2014

GORJUSS

UF!! quants i quants dies sense connectar-me,  em sembla que mai havia estat tants dies.   Quasi no tinc temps de res.  Però ara he trobat 5 minutets i aquestes fotos.  

Primer de tot us volia comunicar que la meva iaia ja està molt i molt millor ara viu a casa amb nosaltres!  un gran canvi possitiu a la nostra vida.

Doncs ordenant fotos he trobat el regal que vaig fer a l'amiga invisible de l'escola.   La mestra en qüestió era una fanàtica de la Gorjuss (per cert desconeguda per mi fins aquell moment i l'he trobat molt bònica).  Li vaig fer una funda de les ullers i un collaret de la Gorjuss que em va fer la Maria.  Moltes Gràcies guapa.

A veure si us agrada el regalet:
;)






Em sap greu,  les fotos no són de bona qualitat.
El cabell de la gorjuss és polar d'aquell tant finet.
La mestra va estar molt contenta i jo també
Us agrada?
Molts petons a totes les bloggers i espero poder estar més connectada.
Gràcies!

3 comentaris:

  1. Una passadaaa, m'agrada molt Anna! m'alegro que tingueu la iaia amb vosaltres, petons!

    ResponElimina
  2. Molt bonic Anna!
    M'alegro que la iaia estigui millor.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. M'agrada molt! Jo també sóc una fanàtica de les Gorjuss!
    Un petonet

    ResponElimina