LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

27 de juny del 2012

Leila!!!

Uff!!! quants dies sense penjar res, he cosit però no he tingut temps de penjar perquè estava amb final de curs.
Què creieu que és?



Són dos coixins de maternitat!!! el gran la cosit la meva amiga Illa que ha tingut ara una nena, la Leila,  el petit l'he cosit jo per la seva filla gran la Neus!!!
(el patró i les robes són del TM)

I per la Leila li vaig fer aquesta manta que jo i Illa ens vam enamorar de les robes per internet!!!  al darrera és d'aquella roba tant i tant suau.

Espero que us hagi agradat!!!
Gràcies.

5 comentaris:

  1. Les robes de la manteta m'encanten, però el coixí de la Neus és...UNA MONADA!!!! Petonets!!!

    ResponElimina
  2. Quins coixins més gustosos!
    La manta fabulosa!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Belli e utilissimi...il rosa poi è il mio colore preferito! Baci Monica.

    ResponElimina
  4. I tant que ens ha agradat! Quin detall el coixí per a la Neus ;)!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Que bonics que son, jo no he tocat mai cap pero donen ganes d'agafarlos y la manteta es que has escolllit una tela molt alegre.
    Petons.

    ResponElimina